Sunday, September 8, 2013

Pengenalan Mengenai Nashya Cotton Wardrobe = Cotton Hanan

Assalammualaikum...


Apa itu Cotton atau Kain Kapas?

 Menurut Wikipedia -  Kapas merupakan gentian lembut yang terdapat disekeliling biji pokok kapas, pokok renek yang tempatan di kawasan tropika dan sub-tropika kedua-dua Dunia Lama dan Dunia Baru. Gentian ini biasanya dijadikan benang dan digunakan bagi menghasilkan tekstil yang lembut dan telus angin.

Pendek kata, memang dari dulu lagik kita tahu yang kain kapas atau cotton ni adalah jenis kain yang lembut, menyerap peluh dan selesa untuk dipakai.

Benar, kadang kala tekstil lain lebih nmpk "bernyawa" dr cotton tapi sejauh mana keselesaan yg kita dpt apabila memakai tekstil tsebut? Tepuk dada tanya selera.


Rata-rata kaum ibu akan mencari cotton untuk dijadikan baju kurung, baju melayu, kemeja atau gaun kpd anak2 kerana sifat aktif dan lasak mereka. Agak mustahil untuk kita mengawal pergerakan anak2 terutamanya yg baru mengenal dunia dan mahu meneroka segala2nya..

Kami adalah stokis bertauliah yang menjual Cotton Hanan yang telah membuktikan bahawa SEMUA Cotton Hanan adalah 100% kain kapas yg berkualiti tinggi dan diimport ke negara Barat. Tak percaya? Harga jualan adalah berpatutan dengan kualiti kain yang kami bekalkan.

100% bermakna TIADA campuran jenis kain yg lain di dalam kain kapas ini! Hanya kain kapas dan kain kapas yg sebenar2nya! 


Masih kurang percaya??

Cuba pergi ke mana-mana gedung tekstil dan tanyalah kpd sales person mereka - adakah cotton yg mereka jual adalah 100% cotton? Dengarkan apa kata mereka. Dan sekiranya mereka mengatakan yg cotton mereka adalah 100% cotton, tanyakan pula brp harga semeter yg mereka tawarkan?

Cotton Hanan yg dijual adalah berbidang 45 dan spjg 4 meter. Diperbuat drpd 100% kain kapas ASLI, harga sepasang adalah amat murah dan berbaloi berbanding kain-kain cotton yg dijual di gedung2 tekstil.


Kami tahu agak mustahil untuk mempercayai kata-kata kami tanpa mencuba terlebih dahulu... Jangan risau... kami akan mengorak langkah bertemu peminat2 cotton untuk membuktikan bahawa Cotton Hanan adalah yg terbaik untuk semua!

Sampai ketemu lagi di lain entri.

Sekiranya anda berminat untuk mengetahui lebih lanjut mengenai Cotton Hanan, kami mengalu-alukan anda untuk terus berhubung dengan kami. Sila tinggalkan komen dan kami akan menghubungi anda!

"Kain Berkualiti, Keselesaan Terjamin!"

Wassalam
Nashya
- Nashya Cotton Wardrobe

No comments:

Post a Comment